wim en bram naar santiago.reismee.nl

Nog drie en een halve week

Ja het begint nu echt dichtbij te komen. We zijn de laatste dingen al een beetje aan het plannen. Gisteren samen een lekker rondje gereden op de Santiago fietsen. Toch ff gauw bijna 40 kilometer weggetrapt.

Als alles volgens plan verloopt gaan we volgende week zaterdag met op de racefiets onze eerste stempel scoren in Haarlem. Daar begint de Jacobsroute die door West Frankrijk naar de Pyreneeën loopt. Wij volgen deze keer de meer oostelijke route Langs Oude Wegen. Beide komen in Oloron-Sainte-Marie bij elkaar. Daar ga je dan de Col de Somport over (1630 mtr).

Komende week of de week erop staat er ook een bezoek aan het Hospice Beukenrode op de planning. Even een praatje en een plaatje voordat we vertrekken.

Zaterdag 23 juni ontvangen we de pelgrims zege in de H Jacobuskerk in Maasdijk (aanvang 19 uur).

Zondag de 24ste, als laatste training, doen we bepakt en bezakt mee met de fietstoertocht van vv Maasdijk.

En daarna is het rustig toeleven naar de 30ste. Alle bagage in orde maken. Wat nemen we niet mee en wat zeker wel. Elke kilo bagage moet mee die heuvels en bergen over.

Leny de Vos

Hey KANJERS, zet m op...jullie kunnen dit. Suc6???