wim en bram naar santiago.reismee.nl

Maasdijk-Haarlem-Maasdijk 150 km

Zo dat was een mooi proefritje gisteren. Via de route door de duinen naar Zandvoort met een heerlijk briesje in de rug. Onderweg kregen we al een reactie dat de live track die we op de site gezet hebben het doet . Aangekomen in Haarlem op zoek naar het Sint Jacobs Godshuis, waar we ons stempel konden scoren. Ondertussen gingen Leo en Robin even naar de fietsenmaker. Een medewerker van Dasia was bereid Robin zijn achterwiel even na te kijken op de spakenspanning.

Daarna waren we er helemaal klaar voor. Dus nog even een plaatje bij de startstreep.

Even een hapje eten in het centrum van Haarlem. Ondertussen was het al redelijk wat harder gaan waaien. Ook viel er zo af en toe een spetter. We besloten om niet langs de kust, maar door de "binnenlanden" terug te fietsen. Na een beetje zoeken kwamen we op de route richting Leiden, door de Bollenstreek. In Leiden nog een beetje zoeken en wat omweg kilometers later kwamen we aan bij de Vlietlanden. Toen langs de Vliet vol tegenwind richting huis. Nog ff een sappie in het clubhuis en daarna blij en voldaan naar huis.

Al met al een positieve dag: We hebben ons eerste stempel, de live track doet het en we hebben 150 km overleeft