wim en bram naar santiago.reismee.nl

De derde reisdag, Oost Maarland-Sart 101 km

Onder het genot van een Jupilertje en 1 oog op de TV naar de Rode Duivels het verslag van dag 3. We vertrokken om 8 uur van de camping. Het zou weer heet worden en we hadden het nodige klimrek voor de boeg. Nou dat bleek wel. Er was zelfs een klim waar de teller niet boven de 4 km/uur. Ook een stuk van 20 km vals plat 0.5 tot 2.5%. Die Belgen doen trouwens geen boodschappen bij de buurtsuper. Die zijn er gewoon niet. Gelukkig hadden we op de camping nog wat ingeslagen gisteren dus hadden we vandaag broodjes smeltkaas onderweg. In Spoumont nog een verrassings broodje besteld want ham en kaas hebben ze hier. Dus maar een broodje fromage, smaakte best. Onderweg nog een stempel gekregen bij de Abdij Val d' nog wat. Was al met al best wel weer een pittig dagje zo vandaag. We kregen ook te horen dat we niet meer te volgen zijn. Als het goed Is, is het probleem opgelost. Onze huidige locatie staat er in ieder geval weer op. Morgen weer op tijd op pad. Hopelijk komen we de 1e buurtsuper tegen want we hebben nu alleen nog Dextro en 5 reepjes. Wij nemen er nog 1 op de Belgen!!!!!!

Marije

Leuke blog!! Neem er lekker nog maar eentje! Jullie hebben het verdiend,na al dat geklim!! Succes morgen met het zoeken naar een buurtsuper!!

Kees Scheffers

Rij maar snel door België heen. In Frankrijk is het iets beter geregeld qua buurtsuper.

Ank

Die kuiten!!!! Oei oei. Succes met die Belgische bergjes

Danny

Sucses vandaag mannen ??????

teun en hen

hoi hoi ...
net in belgie en dan al klimmen..pff
hopen dat je nog een winkel tegen kom .
succes weer en toi toi ...