wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag vier. Sart- Tintigny 94 km

Na een koude nacht de tenten redelijk nat ingepakt en op naar het ontbijt. Nou dat duurde even want na 20 km kwamen we langs een camping en die serveerde een ontbijt. Dus een bakkie en 3 boterhammen met kaas en spek.

Het was wederom een pittige dag vandaag. Het eerste uur bijna alleen geklommen. We spreken trouwens wel veel meer mensen die naar Santiago zijn geweest of gaan. Wij waren 10 jaar geleden blijkbaar nog pioniers want toen kwamen we tot de Pyreneeën niemand tegen die die kant op gingen. We kwamen vandaag aan op de camping in Tintigny en ze praten er Hollands. Wim had met 1 actie trouwens het hele veld zonder stroom. Nu hebben we een best plekkie, sluiten aan bij de camping BBQ en gaan morgen op tijd rijden. De buienrader voorspelt nog wel een bui vanavond. Oet mon.

Carla

Leuk jullie verhalen te lezen! Jullie hebben niet alleen fiets talent maar ook schrijftalent!!!! Veel plezier met de barbeque en succes met fietsen . X Carla

teun en hen

hoi hoi
zo dat was een best ontbijt zie er in ieder geval best uit
ook wel leuk om mensen tegen te komen ...
nou voor morgen weer toi toi

Wilma

Smakelijk ontbijtje Bram! Leuk om elke dag wat te lezen van jullie! Goeie reis verder!

Carmen

Leuk om jullie zo te volgen. Succes verder.