wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 6, Varennes - Montsuzain 147 km

Als we vanmorgen thuis geweest waren hadden we gevraagd: schat mag ik de auto. Na de onweersbui van gister bleef het de hele nacht droog tot half zeven. Toen vielen de eerste spetter. Gelukkig konden we alles redelijk droog inpakken. Na het ontbijt begon het echt te regenen. Dus regenjas aan en gaan. Ondanks de regen konden we lekker doorfietsen. Onderweg nog een lekker broodje bij een bakker en toen op naar de lunch. Om 12 uur een plat du jour op en daarna weer door. We zouden kijken hoever. Op 100 km lag een camping. De volgende op 125 maar van de route af en nog een op 145. Die van 100 was alleen een veldje met verder niks. Wel een telefoonnummer om eten te bestellen. Maar met ons Frans is dat geen optie. Dus door. Na enig wikken en wegen werd het optie drie en daar zitten we nu. Vandaag door een mooi glooiend landschap gereden met veel graan, koolzaad, bieten en hennep. Stond alleen niet in bloei ;) . Verder viel op dat er veel windmolens staan hier en dat betekend dus wind. En die kwam uit het zuid-zuid-westen en laten wij nu vandaag net die kant op moesten. Morgen weer een dag. Planning is rond de 90 km. Trust

Kees

Niets zo veranderlijk als het weer. Wat een afstand, prestatie, met veel natuurschoon. Hopen dat de wind draait.
Succes mannen en blijf genieten.

hans

heren, heb jullie vanochtend gevolgd via Waar zijn we ????
Werkt uitstekend, er viel me 2 dingen op ,hebben jullie je verslapen -starten om 7.15??
en zit er touw tussen jullie wielen [15 km/uur?]