wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 9, Chaumot - St Amand-Montrond 135 km route en 3 km om te eten

Zo we zijn weer een dag verder en lekker opgeschoten. Vanmorgen tijd verslapen, hadden de wekker niet gezet. Maar kwart voor zeven liepen we buiten. Het dagelijkse ritueel. Plassen, wassen alles inpakken, tent afbreken bidons vol en ff ontbijten. Dus kwart voor acht reden we zo'n beetje weg denk. Eerste stuk was nog veel klimmen en dalen. Een bakkie gedaan onderweg, maar dat leken wel vingerhoedjes. En dan paste er ook nog suiker en melk bij. Daarna door naar Nevers voor een stempel en een maaltijd. Kwam een Ned man naast ons zitten. Zit al jaren in Frankrijk had veel in het Westland gewerkt met beschoeiingen en vlonders voor Don en van Zeijl. Gezellig praatje zo. Wij weer verder.

Ondertussen was het lekker vlak geworden en de wind stond ook niet helemaal verkeerd dus plannen herzien en een camping verder opgezocht. Zitten nu nog ff te relaxen en gaan zo plat. Was vandaag gewoon weer rond de 35 graden. Morgen weer rond de 100 als het wil lukken