wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 10 , St Amand - Crozant 107 km

Zo daar zijn we weer. Zoals we al lieten weten via de foto's komen we in de stelling. Vandaag al 6 wandelaars gesproken die in etappes onderweg zijn naar Santiago. Vandaag weer veel klimmen en dalen. Wat opvalt is dat de kleinschaligheid toeneemt. De percelen worden kleiner en er is meer veeteelt met Charleois koeien. Schrijf het denk verkeerd maar het zijn die witte. Gisteren fietste we nog over een aquaduct dat over een rivier ging. Toch wel bijzonder. Vandaag weer lekker de kilometers gemaakt. Blijft gewoon pittig met deze temperaturen. Vandaag ging Wim nog naar een soort Bas v Buren. Hij kwam naar buiten met iets voor zijn lippen en voor zijn kont. Hopelijk gebruikt hij het goeie op de juiste plek. De finale vandaag was er een voor de Tour. Laatste klim bergop met wel erg steile hellingen. Wim was allang boven toen Bram uitgewoond boven kwam. Camping gezocht tentje opgezet, kennis gemaakt met die andere gasten op de camping met dezelfde afwijking, ff biertje en toen naar bed. Wel de tent op slot want de buren vertrouwen we niet. Gr uit Crozant

Reacties

Reacties

Marian

Hé stoere mannen, wat n prestaties leveren jullie elke dag weer. Super knap zeg!! Is er ook ruimte om te genieten van al het moois onderweg ondanks de hoge temp. de vele km en het vele klimmen? Ik hoop het maar.
Ennnn is het goed gekomen met wim z n zalfje?????
Als ik jullie verhalen zo lees krabbel ik nog n keertje extra achter mn oren hoor. :) Veel succes verder. We leven met jullie mee. Toi toi toi

Winnie

Hoi Bram en Wim, ik ken jullie niet persoonlijk. Ik werk in het hospice als coordinator dus ik ken jullie doel wel heel goed. Wat een prestatie leveren jullie elke dag. Zet m op en vanaf nu volg ik jullie belevenissen. Hier is de temperatuur dalende, ik hoop dat dat bij jullie ook zo zal zijn. Succes vandaag bij jullie fietstocht ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!