wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 11. Crozant - St Leonard. Dit keer 97 km

We zitten nu heerlijk op de camping langs een rivier. Net ff de was gedaan kan die nog mooi drogen. Vandaag was het iets beter te doen. Nog steeds wel veel klimmen en dalen maar de temperatuur was lager en op hoogte waaide zelfs een lekker koel windje. We hebben vandaag de 500 meter weer aangetikt. Het landschap blijft veranderen. Nu meest veeteelt met vleesvee war de kalveren bij de moeders blijven om te drinken. En veel grote schuren om hooi en stro op te slaan. Ook meer bos omdat de hellingen steiler worden en niet voor iets anders gebruikt kunnen worden. Voor ons niet erg, kunnen we lekker in de schaduw fietsen. We genoten van de vergezichten als we op hoogte waren. Ook van de waterpartijen, meertjes en ook stuwmeertjes. Het nadeel van al dat water, daarna moet je altijd weer klimmen!!! Onder de middag een plat du jour probleem. We waren om half twaalf in een plaats maar vonden het nog te vroeg om te eten. Dus doorgefietst. Foutje dus want er kwam geen eettent meer. Toen maar in een barretje de hele voorraad (5) Twix en Kitkat uit het rek getrokken. Om half vier hadden we eindelijk prak, nou ja een salade. Maar die ging er best in. De was gedaan zitten nu aan een biertje en straks voetbal kijken met een lekker glaasje rode wijn. We denken maandag of dinsdag Spanje binnen te rijden. Daar hebben we 1 adres waar we zeker langs moeten voor de was.

Winnie

Ik begrijp een dieet van Twix, Kitkat, sla en bier; morgen weer nieuwe kansen op een goede maaltijd. Geniet van de voetbal!

Bram en Nanda

Jullie zijn al lekker op weg. Fiets je nu toevallig door de Dordogne?
Veel succes!!!