wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 12 alweer. St Leonard - Donzenac. 100 km

Vanmorgen wakker om half zeven en het was lekker mistig. Ook maar 14 graden trouwens, koud nachie. Tent dus ook zijknat ingepakt. We konden ons wel lekker warm fietsen want gelijk 3 km tot 8%. Het eerste uur stond er dus maar 10 km op de teller. Als je er dan 100 in de planning heb krap je ff achter je oren. Maar het liep vandaag voor de rest eigenlijk wel. Op tijd een bakkie en een prakkie, stempels voor in het paspoort dus wat wil je nog meer. Belevenissen onderweg vandaag: pas is er vast een grote storm geweest hier want overal lagen omgewaaide bomen. Gelukkig waren de wegen wel vrij van grote takken. Alleen kleine takjes lagen er hier en daar nog dus opletten met dalen. We hadden weer mooie vergezichten. We begonnen vanmorgen op 300 mt gingen naar 500 mt weer terug naar 300, stijgen tot 450 en nu zitten we op weer op 125, dus eigenlijk geen meter opgeschoten, want morgen moeten we weer naar 350 meter. Een aantal meertjes waar je een plekje kan huren om te vissen hebben we ook gepasseerd. Vandaag kwam ook een ander gevoel naar boven. Met 6 km per uur omhoog rijden en alleen het geluid van de vogels, je eigen ademhaling en hartslag en het krakende warme asfalt. Als je dat een half uur heb gehoord heb je die klim van 3 km overwonnen. En dan lekker naar beneden tot je weer een bruggetje ziet en dan weet je: wordt weer klimmen. Worden we net aangesproken door de camping bazin, is dit van jullie? Was Bram zijn pet en zonnebril vergeten bij de receptie. Nu naar Engeland Croatie en morgen weer een update. Proost.

Winnie

Klinkt als afzien ? vanavond lekker uitrusten tijdens de voetbal. Veel plezierâš½

Robin

Goed bezig mannen! Toch wel een beetje jaloers.

Duurde wel lang hoor die zonnebril?

Succes en zet hem op!

Liesbeth