wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 14, vrijdag de 13de, onze 14de Dag, Vers - Barrachin 123 km.

Poe poe wat een dag. Plan je een camping in op je schema, is heel die camping er niet meer. Het onkruid groeide tot aan de hemel. Dan maar een pelgrimsherberg voor 1 keer. Is die net vandaag voor 1 nacht gesloten. (Vrijdag de 13de?). Nu het goede nieuws. We lagen gister om 9 uur op bed omdat we opgevreten werden door de muggen. In je tentje was je veilig. Dus vanmorgen vroeg wakker en op tijd op de fiets. Om de hoek een broodje en gaan. In het begin een beetje klimmen tot 4%. Dat is vergeleken met gister fietsen tegen wind. Daarna een hele tijd lekker vlak langs een kanaal naast de Garonne rivier. Vandaag veel fruit, zonnebloemen meloen karwoj soja en lijnzaad gezien. Rechts van ons zaten er donkere wolken die niet onze kant op kwamen gelukkig. Wel een paar spetters gehad. Bij de plat du joer zaten we al op 75 km. Ook ons stempel hadden we gewoon binnen. We kwamen ook nog langs een bos dat was aangepland voor de productie. De meeste bomen stonden er goed op maar sommige rijen waren een beetje rond gegroeid. Wim zei die zijn vast voor de Karwei. Omdat de beoogde camping in de middel of nowhere lag hadden we gelukkig genoeg proviand bij ons. Nu zitten we lekker aan de picknick tafel op een Franse boerencamping ons stokbroodje Franse worst en een lekker warm rood wijntje naar binnen te werken. En voor het eerst geen Nederlanders op de camping.

Winnie

Haha wat een pech, camping weg. Zullen jullie raar op je neus gekeken hebben. Gelukkig nu weer goed onder de pannen bij een boerencamping. Slaap lekker!

Karin Stolk

Wind " mee" wind"tegen " Bram en Wim hou je naar Santiago niet tegen! Veel succes mannen voor de volgende dagen!

Arina

Trots op jullie, mannen! En vandaag de 14e juli, feestdag. Dus neem er vanavond maar een extra biertje op. Succes en geniet!

Marian

Wow wat n afstanden, wat n ervaringen, wat een prestatie elke dag weer. Knap hoor!!
Maar..camping is niet meer.....refugio gesloten.. beetje jammer ......maar gelukkig is er het tentje nog!!!!
Welke plaats zitten jullie nu? En nog beetje op schema?
Succes verder hoor!! Grtz van ons.