wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 18, Jaca - Sanguesa 80 km.

Vannacht een lekker koud nachtje gehad. Kwik zakte tot 10 graden. We zaten nog best hoog dus dat was niet vreemd. Rond achten verlieten we de leuke camping en gingen nog even Jaca in voor een broodje. Vandaag zouden we het adres passeren waar we 10 jaar geleden volledig in de watten waren gelegen. Een bed, alle was schoon, een vrijkaartje voor het zwembad en een heerlijke maaltijd met heel veel wijn. De herberg was er nog en ook gebruikt vannacht want de ontbijttafel stond nog vol. Helaas was de gastvrouw niet aanwezig. Een bakkie gedaan en weer verder. Vandaag bijna de hele dag op ee vrij drukke weg gereden. Stel je voor dat de de weg tussen de Lier en Den Hoorn zou moeten fietsen. Er wordt parallel een nieuwe snelweg aangelegd en de stukken die open zijn betekende voor ons rustig fietsen. De druk is er nu een beetje af. 80 km per dag zou genoeg moeten zijn. Dus we gaan nu wat meer genieten van het pelgrimeren. Het blijft ook gewoon nog steeds mooi weer. Lekker zonnetje, 30+. Vandaag meer dalen dan klimmen alhoewel er op het einde nog een vervelende zat van 9%. Het landschap in eigenlijk een beetje een rivierdal tussen de hoge bergen door. Op de vlakke stukken wordt veel graan geteeld. Ze zijn nog aan het dorsen. Is best nat geweest hier als je de sporen in het land ziet. We reden ook langs een groot stuwmeer, denk wel 20 km bijna.

Nou straks ff een maaltijd in het restaurant van de camping en dan weer plat.

Ellis

Nou ik vind t super knap wat jullie doen!! Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Succes mannen!! Mooie foto

loek

top mannen ziet er mooie uit daar, geniet er nog even goed van samen.

winnie

Fijn dat de druk er een beetje vanaf is en jullie wat meer ontspannen kunnen genieten. Enjoy!

Mieke de Vos

Petje af Bram! En vooral genieten!?

Ma Boekestijn

Karin heeft net al jullie verslagen voorgelezen leuk om te horen.
Jullie hebben al heel veel gezien en veel meegemaakt.
Nog veel fietsplezier en geniet ervan.
Groetjes ma.