wim en bram naar santiago.reismee.nl

dag 26 Riego de Ambros - Triacastela 93 km.

Vandaag denk de zwaarste dag Spanje gehad. Hoop klimmeters, best een beetje warm, dus volop zweten. We begonnen met een afdaling van 6 kilometer en zakte ruim 400 meter. Daarna een hele tijd blijven zweven tussen die 400 en 600 meter. Als hoofdgerecht een klim in etappes naar 1345 mtr. Als je er bijna was ging je eerst weer een stukje naar beneden. Maar als toetje kregen we een super afdaling van 12 km. Is nog niet helemaal klaar dus morgen eerst weer dalen. Toen we het hoogste punt hadden beteikt kwamen we ook gelijk in Galicia. De streek waar Santiago bij hoort. Het wordt ineens allemaal veel groener. De invloed van de zee is dus merkbaar. Veel meer regen dan in de streek waar we de laatste week doorheen reden. Daar werd alles mer irrigatie geteeld. Het nieuwe wiel van Bram heeft het ook doorstaan. Toch ff spannend of alles weer naar behoren werkt. Vandaag is de feestdag van Jacobus, 25 juli. Op een aantal plaatsen feest en in veel kerken waren vrijwilligers aanwezig om af te stempelen in je pelgrimspaspoort. Nu zitten we noodgedwongen in een Auberge omdat er geen camping is. Nog twee dagen en dan is Santiago de Compostella voor ons!!!!!

Kees

Top mannen. Nog een paar fijne dagen??

Carla

Het einde is in zicht! Knap hoor ! Nog veel plezier de laatste kilometers!

teun en hen

hoi hoi
nou een hoop doorstaan maar bijna ....
dus als het goed is vrijdag op plaats van bestemming .
nou top ... voor de laatste km toi toi ..

Petra

Wat een geklim, het venijn zit hem hier echt hier in de staart van de route. Overwin de pukkel en geniet van de strijd. Goed zo! Peet en Luc

Ammerlaantjes

De laatste loodjes.... succes mannen. Geniet van alles.