wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 27 Triacastela - Melide 83 km.

De een na laatste reisdag als het goed Is. Nog ongeveer 60 km te gaan. We zitten in een albergue net buiten het centrum. Dus vanmiddag op strooptocht naar een kroeg met Tour de France. Nou dat viel niet mee. Op slot bestelde we alleen bier als de Tour op kon. Dan kan er ineens meer dus de laatste 30 kilometer live gezien. Vandaag denk ik de dag dat we het meeste op het kleine blad hebben gereden. Veel venijnige klimmen tot 10 %. De eerste 50 km hadden we beter over een hele lange plank kunnen rijden. We begonnen op 650 mtr en eindigde op die 650 mtr. Alleen moesten we er wel 600 hoogte voor meters overwinnen. Totaal vandaag ongever 1100 hoogtemeters. Grootste gedeelte over rustige wegen. Maar ook een stuk op een drukke weg. Dus maar een beetje niet teveel aan de kant rijden dan komen ze tenminste niet met een bloedvaart voorbij. Ze houden trouwens wel goed rekening met fietsers. In Nederland hadden we allang geen vouw en zoom meer in onze kleding gehad want die was er wel uitgereden. Vandaag een Fin gesproken is al 81 dagen onderweg vanuit Finland. 5100 km, wat zeuren wij dan met 2800. Wel meer fietsers gesproken vandaag. Dus hopelijk morgen ook een aantal op het plein voor de kathedraal. Dit keer is er niemand die ons tegenhoud om het plein op te gaan!!

Marian

Wow de laatste dag alweer!! Wat gaat de tijd enorm snel. Zeker voor ons?. Althans nu,......straks....weet ik het nog niet....dan mogen wij de klus aangaan. Wel enorm zin in?❣
We wensen jullie n prachtige aankomst in Santiago. Zal vast een bijzonder ervaring zijn..petje af, toppers zijn. Heel veel succes hoor?

Petra en Luc

Super, en een geweldige "finish" binnenkort. Top!

Ammerlaantjes

Heel veel suc6 op deze laatste dag. Geniet van alles

winnie

Heel veel succes op jullie laatste dag, ik wens jullie en mooie ontvangst toe op het Plein en geniet van de overwinning!