wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 30

Half negen.

Twee uur wachttijd. Om effe over 10 naar binnen. Was het alleen het bezichtigen van het het portaal van de Glory. Was net gerestaureerd en sinds deze maand weer open. Was mooi, maar niet ons doel vandaag. Gauw een bakkie en naar de bakker. Vanmiddag poging twee via een andere deur dan maar. Poging twee werd hem ook niet. Er stond een rij tot Tokio. Kwam omdat er een viering bezig was. Waar zien we dat nog in Nederland. In de rij om de kerk in te mogen. s'Middags om 15 uur nog een keer en toen konden we bijna gelijk naar binnen. Onze beloftes om een kaarsje aan te steken nagekomen en nog even door de graftombe van Jacobus. Nog op souvenirs jacht en nu ff thuis een bakkie, biertje en broodje en dan straks nog 1 keer de stad in voor ons galgenmaal. Morgen rond 10 uur de bus naar het vliegveld en dan om 15 uur op Ned bodem. Als ze tenminste net zo strak gepland vliegen als wij gefietst hebben. Iedereen bedankt voor de support. Er komt zeker nog een afterbakkie.