wim en bram naar santiago.reismee.nl

Korte kennismaking

Vanavond zijn we, voordat we een trainingsrondje gingen maken, even langs gefietst bij het Hospice. We hadden een afspraak met Patricia Bakker. Onder het genot van een bakkie vroeg ze zich af wat ons ertoe bewoog om het Hospice te steunen met onze tocht. Wim zei dat het zijn eerste ingeving was, omdat ze zulk goed werk doen. En Bram had hetzelfde idee, ook omdat Ilona er als vrijwilligster werkt en de goede ervaring bij de verzorging van Ma Ammerlaan in de Beukenrode.  Patricia zei dat ze eigenlijk haar droombaan heeft bij het Hospice. Een aantal jaar geleden was ze in een Hospice in Amsterdam en toen dacht ze, dat wil ik ook en dan wel het liefst in het Westland. Het is niet altijd een eenvoudige job, maar je krijgt er heel veel voor terug.

Afgesproken is dat het Hospice met een speciaal doel komt waar onze sponsoring aan besteedt gaat worden. Als bekent is wat horen jullie dat uiteraard.

AS Zaterdag is er om 19 uur een viering in de Jacobuskerk in Maasdijk. Tijdens deze viering ontvangen wij de pelgrims zege. Iedereen is van harte uitgenodigd. Zondag dan nog de toertocht van vv Maasdijk( die weer live op de site komt als test).

Gerla

Zet um op..en geniet van de mooie momenten??

Jeannet vd Wijden

Heel veel succes mannen..Juliie kunnen het!!
Hoop dat het weer ook mee werkt.
Ik hou jullie in de gaten...
??

Hennie en Niek

Wensen jullie een mooie tocht. En een goede opbrengst voor het Hospice

Fam den Haan

Wim en bram succes met deze prachtige reis.

Fam den Haan

Wim en Bram succes met deze prachtige reis.