wim en bram naar santiago.reismee.nl

Hospice Beukenrode

Onderstaande mail ontvingen we naar aanleiding van het overhandigen van de cheque twee weken geleden.

Naaldwijk, 17 september 2018

Beste Bram en Wim,

Namens het bestuur van Beukenrode palliatieve thuiszorg en hospice wil ik jullie hartelijk danken voor de gift van € 4.650,-- die wij van jullie mochten ontvangen naar aanleiding van jullie fietstocht naar Santiago de Compostella. Wat geweldig dat jullie zoveel geld bij elkaar hebben gefietst.

Wij waarderen deze mooi gift en zijn jullie hiervoor zeer erkentelijk.

Jullie bijdrage zullen wij goed gebruiken voor het mooie werk wat in de thuiszorg en het hospice wordt gedaan.

Wij ervaren deze gift als een steun in de rug voor de vrijwilligers, de coördinatoren en het bestuur.

Met vriendelijke groet,
Namens het Bestuur van Beukenrode palliatieve thuiszorg en hospice,

Elma van den Bos
Secretaris

Van het bij elkaar gefietste bedrag worden mobiele airco's aangeschaft. De hoge temperaturen afgelopen zomer deed de patiënten geen goed. Dit leek ons een mooi project om het geld voor te gebruiken. Nogmaals namens het Hospice bedankt voor jullie bijdrage.