wim en bram naar santiago.reismee.nl

Dag 7, Montsuzain - Ligny-le-Chatel 90 km en nog 4 van gister voor een biertje

Zo zitten we lekker aan een biertje de wedstrijd van Frankrijk te kijken.

Hebben eerst de was gedaan en die is al bijna droog.was vandaag best wel warm. Soms zag je in het asfalt de afdruk van je band. Nog vergeten te vertellen trouwens, gisteren reden we door het gebied waar in de 1e wereldoorlog veel slachtoffers zijn gevallen in de loopgraven oorlog. Veel begraafplaatsen gezien met allemaal kruizen. We wilde nog gaan kijken bij een gebied waar de loopgraven lagen maar door de regen werd het hem dat niet. Vandaag gingen we vroeg op. Wilde niet al te ver fietsen en ff een wasdag inlassen. Zoals we al schreven dat is gelukt. We reden weer door een agrarisch gebied. Als je er een strijkijzer overheen haalt lijkt het net de Flevopolder. Er staan heel veel graansilo's en die zie je al van verre. Ook de eeerste zonnebloemen gezien. Nu is het wachten op de druivenvelden(hik). We hebben weer een stempel gescoord in de kerk van Troye. Gelijk een bakkie gedaan. Nog een Plate du jour onderweg. Daar spraken we een echtpaar dat als beroep rondfietsen door Europa had. Stond echt raar te kijken dat wij maar 4 weken hadden voor onze reis. Ze waren al van alle kanten naar Santiago gefietst. Voor morgen nu nog geen planning. Gaan zo naar de Carrefour. Maar eerst de tweede helft van Álle le Bleu.

Elly

Leuk om jullie tocht te volgen met veel herkenning ?

Karin poot

Leuk om elke dag jullie verslag te lezen, zo fietsen wij een klein beetje mee.
Zo te lezen gaat het nog prima met jullie.
Veel fietsplezier en geniet ervan.

teun en hen

hoi hoi
zo al lekker een stukje op dreef....
regen hier dromen ze ervan [ de boeren ]
maar goed , lekker genieten .
toi toi ...